Zapytanie ofertowe na wykonanie roboty budowlanej polegającej na naprawie schodów zewnętrznych przy siedzibie PKPK w Supraślu
ZAPYTANIE OFERTOWE
1. Zamawiający:
Park Krajobrazowy Puszczy Knyszyńskiej im. Prof. W. Sławińskiego
ul. Abp. Gen. M. Chodakowskiego 6, 16-030 Supraśl
e-mail: sekretariat@pkpk.pl, www.pkpk.pl
2. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie roboty budowlanej polegającej na naprawie schodów zewnętrznych przy siedzibie Zamawiającego pod adresem: ul. abp. Gen. M. Chodakowskiego 6, 16-030 Supraśl.
3. Kod CPV: 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne
4. Tryb postępowania:
Postępowanie prowadzone jest zgodnie z art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164, z późn. zm.). Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych kwoty 30.000 euro netto.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie roboty budowlanej polegającej na naprawie schodów zewnętrznych przy siedzibie Zamawiającego pod adresem: ul. abp. Gen. M. Chodakowskiego 6, 16-030 Supraśl, według poniższej specyfikacji:
Naprawa schodów zewnętrznych obejmuje: odtworzenie podłoża betonowego, kamiennych stopnic, podstopnic i podestów, w tym:
1. Rozebranie istniejących zniszczonych betonowych stopnic, podstopnic i podestów wraz z murkami oporowymi.
2. Utylizację zdemontowanych materiałów
3. Wykonanie fundamentu betonowego pod schodami z zastosowaniem prętów i siatek zbrojeniowych.
4. Montaż podstopnic o długości 150 cm z kamieni polnych łupanych o wysokości 16 cm i szerokości 10-14 cm, uzupełnionych kostką z kamieni polnych łupanych o wymiarach krawędzi 8-10 cm (do głębokości stopnic: 40 cm)
5. Wykonanie uszczelnienia spoin fugą cementową do zastosowań zewnętrznych o podwyższonych właściwościach odpornościowych na czynniki zewnętrzne.
6. Obustronne wykończenie schodów krawężnikami kamiennymi o szerokości 10-14 cm
7. Wykonanie podestu górnego i dolnego z kamienia polnego łupanego o łącznej powierzchni 8 m2.
Pozostałe warunki realizacji zamówienia:
1. Zamawiający oczekuje złożenia oferty w formie ryczałtowej za wykonanie całego zakresu zamówienia.
2. Kwota ryczałtowa obejmuje wszelkie czynności związane z wykonaniem zleconych robót, zawiera wszelkie materiały podstawowe i pomocnicze, niezbędny montaż, obróbki i wykończenie remontowanych elementów a także prace rozbiórkowe, zabezpieczające, wywóz i utylizację materiałów rozbiórkowych oraz pozostałe koszty w celu realizacji robót.
2. Zamawiający zakłada, że Wykonawca dokona pomiaru z natury i dopasuje wymiary i układ montowanych elementów do bieżącej sytuacji terenowej. Wszelkie ewentualne zmiany należy uzgodnić z Zamawiającym.
3. Wykonawca przed złożeniem oferty dokona wizji lokalnej obejmującej pomiary i badania bieżącej sytuacji terenowej.
4. Zamawiający zakłada, że podczas sezonu zimowego na schodach będą używane środki chemiczne odladzające. Użyte materiały, zwłaszcza fugi i kleje oraz sposób montażu powinien umożliwiać stosowanie takich środków bez utraty gwarancji.
5. Uznaje się, że wszelkie rozbieżności co do zakresu robót i obmiaru zostaną wyjaśnione na etapie postępowania przygotowawczego.
6. Wszystkie materiały powinny być dopuszczone do obrotu i stosowania oraz posiadać niezbędne certyfikaty i atesty.
7. Wykonywanie prac remontowych nie powinno zakłócać i utrudniać pracy Zamawiającego. Wykonawca w ramach wynagrodzenia ryczałtowego właściwie oznakuje i zabezpieczy plac budowy.
8. Gwarancja na wykonane prace i użyte materiały: 36 miesięcy.
9. Wykonawca dostarczy przed odbiorem prac dokumentację powykonawczą zawierającą certyfikaty i atesty użytych materiałów. Dostarczenie w/w dokumentów będzie warunkiem rozpoczęcia czynności odbiorowych. Odbiór będzie przeprowadzony w terminie trzech dni od zgłoszenia gotowości do odbioru i dostarczenia w/w dokumentów.6. Termin realizacji zamówienia:
Zamówienie będzie realizowane od dnia podpisania umowy do 31 października 2019 roku.
7. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami.
1. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się:
1) pisemnie na adres: Park Krajobrazowy Puszczy Knyszyńskiej, ul. Abp. Gen. M. Chodakowskiego 6, 16-030 Supraśl
2) elektronicznie na adres: sekretariat@pkpk.pl
2. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści Zapytania ofertowego.
3. Do porozumiewania się z Wykonawcą w sprawach związanych z postępowaniem upoważniony jest: Pan Przemysław Gutowski tel. 85 718 37 85.
8. Opis sposobu przygotowania ofert, pełnomocnictwa.
1. Wykonawca składa ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w Zapytaniu ofertowym. Treść oferty musi odpowiadać treści Zapytania ofertowego.
2. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
3. Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze sądowym lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy, albo przez osobę umocowaną (na podstawie pełnomocnictwa) przez osoby uprawnione.
4. Pełnomocnictwo
1) W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.
2) W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
3) Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony (zakres umocowania).
4) Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.
5. Wszelkie miejsca, w których Wykonawca naniósł zmiany, powinny być parafowane przez osobę (osoby) podpisującą ofertę.
6. Sposób i termin składania ofert.
1. Formularz ofertowy należy przesłać elektronicznie na adres sekretariat@pkpk.pl lub osobiście na adres ul. Abp. Gen. M. Chodakowskiego 6, 16-030 Supraśl.
2. Termin składania ofert upływa w dniu 3 czerwca 2019 r. o godz. 11:00.
7. Opis sposobu obliczania ceny.
1. Wykonawca przedstawi cenę oferty na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego.
2. Cena oferty obejmuje wszelkie koszty wykonania przedmiotu zamówienia,
a w szczególności takie jak: zakup materiałów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, wynagrodzenie osób wykonujących przedmiot zamówienia, koszty opłat pośrednich, podatku dochodowego, podatku VAT.
3. Cena w ofercie musi być podana brutto w PLN liczbą i słownie, zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku zgodnie z zasadami rachunkowymi.
4. Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca składając ofertę informuje Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić u Zamawiającego do obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru i usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku.
5. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w PLN. Zamawiający nie przewiduje rozliczania w walutach obcych.
8. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie kierował się przy wyborze oferty, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert.
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
Lp. |
Nazwa kryterium |
Waga |
1 |
Cena |
100% |
2. Zamawiający za najkorzystniejszą uzna najtańszą ofertę złożoną w postępowaniu.
Załącznik nr 1
Formularz ofertowy
Metryka strony